گرافیک تمپلیت

درس سوم آموزش ایلاستریتور – معرفی نوار ابزار نرم افزار

آموزش ایلاستریتور کار با نوار ابزار

آموزش کار با نوار ابزار در ایلاستریتور یکی دیگر از اموزش هایی است که در این قسمت پرداخته می شود. همان طور که می دانید، یکی از نرم افزار های رایج در زمینه ادیت و همچنین تولید لوگو، نرم افزار ایلاستریتور می باشد. نرم افزار ایلاستریتور بسیار شبیه به فتوشاپ بوده و از محیط مشابهی تشکیل شده است؛ اما کمی اختصاصی تر است و ابزار های مختلفی نیز دارد. هدف از ارائه مطلب فعلی و همچنین فیلم آموزشی که در ادامه در اختیارتان قرار خواهد گرفت، آموزش کار با نرم افزار ایلاستریتور با روشی راحت و ساده می باشد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که استفاده از نرم افزار ایلاستریتور صرفا برای گرافیست های ماهر و حرفه ای در نظر گرفته شده است؛ اما با کمی دقت و دنبال کردن ویدیوهای آموزشی شما نیز می توانید از سطح پایه، کار با نرم افزار ایلاستریتور را آموزش دیده و در نهایت به راحتی هر سندی را که دوست دارید، خلق نمایید. این روز ها با گسترش فضای مجازی، بسیاری از کسب و کار ها به صورت آنلاین درآمده اند و بنابراین در فضاهای مجازی نظیر فیسبوک و اینستاگرام دارای اکانت اختصاصی هستند. برای فعالیت در چنین فضاهایی و همچنین به منظور جلب اعتماد مشتری در جهت خرید بیشتر، تمامی کسب و کار های معتبر نیازمند یک لوگو حرفه ای برای نشان دادن کسب و کار خود می باشند. بنابراین می توان با آموزش نرم افزار ایلاستریتور نسبت به ساخت یک لوگو دلخواه اقدام نمود.

کار با نوار ابزارها در ایلوستریتور

در ویدیو آموزشی درس سوم نرم افزار ایلاستریتور چه نکاتی به شما یاد داده می شود؟

در ویدیو آموزشی نرم افزار ایلاستریتور، در ابتدا به معرفی نوار ابزار موجود در سمت چپ صفحه پرداخته می شود که بسیار شبیه به نوار ابزار موجود در فتوشاپ است؛ اما کمی اختصاصی تر می باشد. این ابزار های موجود در نوار ابزار بیشتر برای انجام کار های وکتور مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

سپس نحوه تکان دادن و جا به جا کردن این نوار ابزار با استفاده از درگ کردن به صورت عملی آموزش داده خواهد شد. همچنین در صورت حذف کردن اتفاقی نوار ابزار، نحوه باز گردانی آن با استفاده از منوی window، فعال کردن گزینه toolbar و در انتها گزینه basic نیز به صورت عملی نمایش داده می شود.

همچنین در ادامه به معرفی نوار ابزار advance که شامل تعداد بسیار زیادی از ابزار های پیشرفته جهت کار در محیط نرم افزاری ایلاستریتور می باشد، نیز اشاره خواهد شد. در انتهای ویدیو نیز به معرفی پنل های موجود در سمت راست تصویر پرداخته می شود و نحوه فراخوانی این پنل ها با استفاده از منوی window آموزش داده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*