گرافیک تمپلیت

کاربردی ترین افزونه های گوگل کروم جهت دانلود فایل های صوتی و ویدیویی

مهمترین افزونه های کروم برای دانلود

افزونه های کروم برای دانلود فایل ، برای همه ی ما که در فضای اینترنت با انواع رسانه های صوتی و ویدیویی سر و کار داریم، یکی از مهمترین مسائل است. گاهی پیش می آید که دوست داریم ویدیو یا صوتی را دانلود کنیم و در دستگاه خود داشته باشیم. شما می توانید با استفاده از افزونه های مختلفی، ویدیو یا صوت موردنظر را دانلود کنید. به همین سبب ما در این مقاله قصد داریم بهترین و کاربردی ترین افزونه های گوگل کروم برای دانلود فایل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خیلی راحت و بدون هیچ نگرانی فایل های موردنظر خود را دانلود کنید. امکانات هر کدام از این افزونه ها با دیگری متفاوت است. در نتیجه نحوه دانلود نیز فرق دارد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که سایتی ممکن است با یکی از این افزونه ها سازگاری بهتری داشته باشد و سرعت دانلود در آن بیشتر از سایر افزونه ها باشد. برای مثال ممکن است افزونه ای ویدیوهای سایت یوتیوب را با سرعت زیادی دانلود کند ولی برای رسانه های سایت دیگر کارایی آن چنانی نداشته نباشد. پس شناخت ویژگی هر کدام از این افزونه ها اهمیت زیادی دارد و سرعت کار شما را چندین برابر می کند.

دانلود ویدیو از سایت های اشتراک گذاری ویدیو

دانلود ویدیو با افزونه های گوگل کروم به راحتی امکان پذیز است. شما با بکارگیری این افزونه ها به راحتی می توانید رسانه های ویدیویی مورد علاقه خود را دانلود کنید و به اشتراک بگذارید. به عنوام مثال شما با استفاده از این افزونه ها از سایت های همچون dailymotion و vimeo فیلم دانلود کنید. اما از سایت یوتیوب این امکان برای شما وجود ندارد زیرا افزونه ای وجود ندارد که ویدیوهای سایت معروف یوتیوب را دانلود کند. برای دانلود ویدیوهای این سایت می توانید از سایت های دیگر استفاده کنید. همچنین ترفندهایی وجود دارد که می توانید ویدیو موردنظر خود را از این سایت دانلود کرده و به اشتراک بگذارید.

افزونه GetThemAll

افزونه  GetThemAll یکی از کاربردی ترین افزونه های دانلود رسانه در مرورگر گوگل کروم است که قابلیت دانلود هر نوع فایل رسانه ای را دارد.  این افزونه به گونه ای بهینه طراحی شده است که در کار کوگل کروم اختلالی ایجاد نمی کند. همچنین شما این قابلیت را دارید که همزمان چند فایل را دانلود کنید.

افزونه Flash video downloader

این افزونه نیز قابلیت دانلود تمامی محتوای رسانه های سایت ها را دارد که فقظ شامل رسانه های یوتیوب نمی شود. سرعت دانلود در این نرم افزونه مثال زدنی نیست. شما در دانلود با این افزونه با چندین کیفیت مواجه می شوید و هر کدام را که دوست داشتید می توانید دانلود کنید. همچنین می توانید ویدیوهای تمامی شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، توئیتر و … را دانلود کنید.

افزونه مدیریت دانلود chrono

با استفاده از افزونه chrono شما می توانید در مدت خیلی کوتاه و با سرعت زیاد رسانه خود را دانلود کنید. این افزونه سازگاری خیلی خوبی با مرورگر کروم دارد. این مرورگر علاوه بر این که مدیریت دانلود قوی دارد، به عنوان یکی از افزونه های برتر دانلود ویدیو شناخته می شود. شما بدون هیچ نگرانی می توانید فایل های هر سایتی را دانلود کنید.

اکستنشن های گوگل کروم برای دانلود فایل ها

دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی

برای دانلود ویدیو از رسانه های اجتماعی نیز افزونه های وجود دارد که کاملا پاسخگوی نیاز های شماست. در ادامه افزونه های کاربردی را به شما معرفی می کنیم که بتوانید در رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر کار دانلود ویدیو را انجام دهید.

دانلود ویدیو از فیسبوک از طریق social video downloader

از طریق این افزونه به راحتی می توانید ویدیوهای فیسبوک را بدون اینکه از سایت دیگری استفاده کنید، دانلود نمایید. گزینه ای با عنوان download fb video موجود است که فایل موردنظر را در کامپیوتر شما ذخیره می کند. افزونه social video downloader یکی از بهترین افزونه ها برای دانلود ویدیو از فیسبوک است.

دانلود ویدیوهای اینستاگرام با  downloader for Instagram

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که طرفداران انبوهی دارد. گاهی اوقات شما به ویدیویی برمی خورید که دوست دارد آن را دانلود کنید و در گالری خود داشته باشید. افزونه  downloader for Instagram برای این منظور طراحی شده است. شما با کمک این افزونه می توانید ویدیوهای اینستاگرام را با سرعت هرچه تمامتر دانلود کنید.

می توانید مطلب زیر را نیز مطالعه نمایید:
راهنمای جامع مرورگر گوگل کروم

دانلود فایل های صوتی از صفحات وب

شما با افزونه هایی اشنا شدید که به دانلود ویدیو اختصاص داشت. در ادامه مقاله، افزونه هایی معرفی خواهیم کرد که بتوانید با سهولت تمام فایل های صوتی را نیز از صفحاب وب دانلود کنید.

دانلود فایل های صوتی و تصویری با افزونه های کروم

ضبط فایل های صوتی در حال پخش به کمک افزونه chrome audio capture

این افزونه به گونه ای طراحی شده که می توانید هر فایل صوتی را که تمایل داشتید را ضبط کرده و با فرمت mp3 یا wav در کامپیوتر خود ذخیره کنید. دکمه ای با عنوان start capture  در افزونه تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن می توانید عمل ضبط را انجام داده و سپس فایل نهایی را ذخیره کنید.

دانلود فایل های صوتی با audio downloader prime

این افزونه به شما کمک می کند که فایل های موجود در صفحات وب را با فرمت های مختلف رایج دانلود کنید. این افزونه فقط قبلیت دانلود محتوای صوتی را دارد.

دانلود از یوتیوب

برای دانلود از یوتیوب روش های فرعی مختلفی وجود دارد. شما می توانید از سایت ssyoutube.com کمک بگیرید و ویدیوی موردنظر خود را با کیفیت دلخواه دانلود کنید. همچنین می توانید از بات YouTube downloader در تلگرام استفاده کنید.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*