گرافیک تمپلیت

نحوه اشتراک گذاری اینفوگرافیک ها برای بازدید بیشتر

اشتراک گذاری اینفوگرافیک ها در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری اینفوگرافیک ها یکی از راه هایی است که می توان در شبکه های اجتماعی و حتی سایت ها بازدید و ترافیک جذب نمود. آموزش امروز ما درباره اینفوگرافیک ها می باشد و قرار است به شما آموزش دهیم که چگونه اینفوگرافیک های خود را جذاب درست کنید و مخاطب های بیشتری را جذب کنید.

در این برهه از زمان، تمامی اطلاعات جهانی از وضعیت مالی کشور های گوناگون گرفته تا میزان فقر و یا مرگ و میر را در سایت ها و شبکه های گوناگون خبری میتوانید مشاهده و دنبال کنید، که تمامی آنها را با گرافیک های بسیار و مختلف جدول بندی می کنند که تمامی آنها به مضورسازی داده برمیگردد. در زمانه ای زندگی میکنیم که اکثر مردم  مجهز  به گوشی های همراه هوشمند می باشند، و  با نگاهی کوتاه به آن برنامه هایی دست پیدا میکنند که حتی زمان خواب و بیداری مارا کنترل کرده و توسط گراف های تولید شده، به ما بهترین زمان برای خوابمان را گزارش میدهد.

استفاده از مصور سازی داده ها به ما این امکان را می دهد، که اطلاعات و داده های زیادی را به صورت کارآمد و متراکم و فشرده در اختیار خود و دیگران قرار دهیم، که این کار بسیار خارق العاده می باشد. و اهمیت مصور سازی را در زندگیمان نشان میدهد.

اولین سوالی که ذهنمان را درگیر میکند این است که، چگونه میتوان تصویری را خلق کرد که علاوه بر متفاوت بودن با سایر تصاویر، مخاطبان بیشتری را نیز جذب کند؟ سوالی بعدی این است که بهترین روش به کارگیری از این تصاویر چیست؟ جهت پاسخگویی به سوالات گفته شده ی بالا، میتوان پاسخ مد نظر را به طور خلاصه به صورت زیر بیان کرد:

چطور اینفوگرافیک ها را به خوبی به اشتراک بگذاریم؟

تصویرسازی برای مخاطبان

استفاده ی صحیح از تصاویر

در این مقاله قرار است چند روش را به شما آموزش دهیم، تا اینفوگرافیک هایتان پس از به اشتراک گذاری باعث جذب بیشتر  بازدیدکنندگان شود .

۱- استفاده از محتوای بصری کوتاه اما جذاب در پست های مهمان

به نوعی از محتوا که به کار بردن از آن برای مخاطبان آسان بوده و قابلیت تغییر را دارد، کوتاه و در عین حال جذاب برای مخاطب و ترجمه اش اصطلاحا Snackable می باشد، استفاده شود.

با توجه به زیاد بودن اطلاعاتی که در اختیار داریم و نیاز مبرممان جهت فشرده کردن اطلاعات، میتوانیم از این روش برای خلق محتوا بهره ببریم.

این روش خلق محتوا گفته شده در بالا، برای آن دست از افرادی که علاقه به کسب اطلاعات زیاد در زمان کم و به روشی راحتتر دارند، بسیار مفید موثر می شود.

در شبکه های اجتماعی از سری پست هایی استفاده میشود که زمانی کمی آپلود میشوند، اما عاملی هستند در جهت افزایش قدرت تاثیر محتواهای دیگر، که در این سری پست ها از روش گفته شده ی بالا بهره میبرند.

آیتم های سازنده ی یک محتوای فشرده، کوتاه و جذاب به صورت زیر می باشد:

تعداد کلمات کم
دارای مضمون با فهمی آسان
دارای طرحی چشم و نواز و مخاطب پسند
استفاده ار توناژ رنگ های جذاب (البته مناسب با رنگ های برند)
استفاده از عناصر با درجه کیفی بالا برای موارد با کار برده (مواردی مانند عکس ها، رنگ ها و یا دکمه ها)

دارای فونت خوانا و ادبیاتی روان

(دقت شود که ایده ها و محتوایی که می خواهیم به مخاطب انتقال دهیم، باید بدون استفاده از کلمه، و صرفا در قالب یک تصویر نمایش داده شود.زیرا تصاویری که ما مشاهده میکنیم، به طور مستقیم به حافظه ی بلند مدت ما انتقال داده میشود و در خاطر ما باقی می ماند.

به اشتراک گذاشتن اینفوگرافیک های جذاب

۲ـ بازنشر اطلاعات اینفرگرافت در  slide share

اوایل که با  slide share آشنا شده بودم، اطلاعات کافی درباره توانایی این نرم افزار در بازنشر اینفوگراف ها داشتم. درواقع از این نرم افزار علمی در جهت به اشتراک گذاری علم و دانش به روشی آسان و سریع استفاده می شود، و همین امر سبب میشود که، اشتراک گذاری شما در این نرم افزار به مقدار زیادی مفید و تاثیرگذار باشد.

ـ حال سوال این است که چگونه می توان این کار را به درستی انجام داد ؟

دقت شود که سایز معمول اسلاید ها ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می باشد، پس از توضیح زیاد و غیر واجب خودداری کنید، تا این امر رعایت شود.

بعد از آماده سازی اسلاید ها آن ها را به فرم پی دی اف  ذخیره و به همین شکل در slide share آپلود کرده و با سایر افراد  به اشتراک بگذارید.

بهبود بخشیدن اطلاعات مانند قسمت، عنوان، توضیحات، دسته بندی، حریم خصوصی و برچسب ها  در جهت اینکه دوستداران این اینفوگرافیک به آسانی شما را پیدا کنند، بسیار موثر واقع خواهد شد.

مطلب اشتراک گذاری اینفوگرافیک ها ادامه دارد … .

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*